جامع ترین مرجع اس ام اس،بزرگترین سایت تفریحی

۳۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

فال روز جمعه

فال امروز, فال خرداد ۹۴,فال روزانه, فال روز, فال روز جمعه ۲۹ خرداد ۹۴, فال ۲۹ خرداد 

130

فال روز جمعه ۲۹ خرداد ۹۴

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:

تا ده روز آینده مساله ی مالی نخواهید داشت. امروز قادر خواهید بود کارهایی که در انتظارشان بودید را انجام بدهید، و در   آنها برایتان پول وجود خواهد داشت. دوستان و خانواده تان را به شام دعوت کنید و خوش بگذرانید. اوقات خیلی خوشی خواهید داشت.

اردیبهشت:

امروز در طالعتان موفقیت در کار دیده می شود. همه چیز در شغلتان خوب است و به سرعت ترفیع می گیرید. این را به عنوان یک نشانه ی خوب برای اتفاقات آینده در نظر بگیرید. وقتی حالتان خوب بود با یک دوست قدیمی حرف بزنید. دلتان برایش خیلی تنگ شده است.

خرداد:

شرایط خودتان را حفظ کنید. اتفاقات، مصاحبات و شرایط نشان دهنده ی یک شغل بهتر خواهند بود. سرتان را بالا نگه دارید و ایمانان را قوی! افرادی که دوستتان دارند را باور کنید و حرفهایشان را باور کنید.

تیر:

اگر به دنبال آرامش روحی هستید باید خودتان به دنبالش بگردید. هیچ کس از آسمان فرود نمی آید تا تفکراتتان را اصلاح کند. مطالعه کنید، دعا کنید و گوش بدهید. امروز عزت نفس خیلی بالایی خواهید داشت و کارتان خوب پیش می رود. وظایف و مسولیت هایتان را به درستی انجام دهید.

مرداد:

امروز خیلی پرانرژی هستید. در مورد آینده تان خوش بین باشید و به سمت هدف هایتان قدم بردارید. خواهید دید که نتایج امتحانتتان مثبت خواهد بود و نمرات بالایتان در این درس بسیار کمکتان می کند. مراقب خودتان باشید و شاد باشید.

شهریور:

پول یعنی آینده ی شما! در بسیاری زمینه ها بسیار ثروتمند هستید و این ثروت فقط پول را شامل نمی شود. خانواده و سلامتی ثروت هایی هستند که نمی توان روی آنها قیمت گذاشت. خانواده تان را به قلبتان نزدیک نگه دارید و بدانید که نتیجه ی آن را خواهید دید.

مهر:

احساساتتان را کنار بگذارید. دست معشوقه تان را بگیرید، به او لبخند بزنید و احساس خوبی برایش بوجود بیاورید. آنهایی که امروز برایشان سخاوت به خرج می دهید و به آنها محبت می کنید در آیند می آیند و جواب همه ی محبت ها را خواهند داد.

آبان:

امروز یک رابطه ی متعهدانه به یک مرحله جدیدی از عشق و درک خواهد رسید. اگر به دنبال عشق هستید، فردی را ملاقات خواهید کرد که معنای جدیدی به واژه ی “عشق” خواهد بخشید.

آذر:

آیا می دانسیتید که شما قادرید در زیر سنگ و هر جایی که شده است ثروت را پیدا کنید. به عبارت دیگر، می توانید موقعیت های پول ساز را به راحتی کشف کنید. احتمالا آنها باید ماموریت ها و کارهای خلاقانه ای باشند که بسیار متفاوتند.

دی:

اگر امروز احساس بیماری می کنید، به بدنتان گوش کنید. بدنتان به شما می گوید که آرام تر باشید و کمی استراحت کنید. برنامه ی مورد علاقه تان را تماشا کنید و شربت آبلیمو بنوشید. به همه ی اعضای خانواده بگویید که تنهایتان بگذارند، و یا می توانید دراز بکشید.

بهمن:

امروز آرامش و گرمای روحی و معنوی برایتان شرایط خوبی فراهم کرده است. در بالترین نقطه ی جهان ایستاده اید و فقط می خواهید به اطرافیانتان لطف کنید و به آنها برسید. چه احساس خارق العاده ای دارید! این احساس را نزدیک به قلبتان نگه دارید و به شادی روحتان گوش کنید.

اسفند:

از بطالت و بی خیالی دست بکشید. به دقت در مورد آنچه که در کارتان انجام می دهید و موقعیتی که می خواهید در پایان سال به آن برسید فکر کنید. هیچ چیز نباید ثابت و بدون تغییر بماند. امروز به غرایزتان گوش کنید و پیرو نصیحت درون خودتان باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

فال روز پنج شنبه

فال امروز, فال خرداد ۹۴,فال روزانه, فال روز, فال روز پنج شنبه ۲۸ خرداد ۹۴, فال ۲۸ خرداد 

130

فال روز پنج شنبه ۲۸ خرداد ۹۴ 

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:

شما امروز حتی اگر به اندازه‌ای که به نظر می‌رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می‌گویید. این قانون طلایی شما ست: شما دوست دارید به دیگران فرصت‌هایی را بدهید که دلتان   می‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی ‌شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده‌های خاص نیست؛ بلکه شما می‌خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می‌دهند موفق شوند.

اردیبهشت:

هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.

خرداد:

شاید شما امروز در مورد ارزش‌های خود دچار تردید شوید و برایتان سئوال ایجاد شود، اما اطمینان زیادی که به حس‌های خود دارید امروز بیشتر و بیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت کردن و نگرش‌های جدی تر برای انجام دادن کارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً تجدید نظر کردن در احساسات‌تان فکری عاقلانه به نظر می‌رسد. هرچیزی که باعث دوری کردن از خودنمایی شود در درازمدت باعث خوشبختی تان می‌شود.

تیر:

امروز اهداف بلند مدتتان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، اما لزومی ‌ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است که باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

مرداد: امروز که شما تغییر موضع داده‌اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده‌اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی ‌بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

شهریور:

هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می‌باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت‌های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می‌کند.

مهر:

اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

آبان:

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها را پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند و به نفعتان کار کند، شاید این کار کار خوبی باشد.

آذر:

به جای اینکه به فکر نیازهای افراد دیگر باشید، اول به فکر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی که ما می‌زنیم معنی‌اش خودخواهی نیست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی‌شود، مگر اینکه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه کافی به خودتان توجه نکنید، پس چیز زیادی هم برای عرضه کردن به دیگران نخواهید داشت.

دی:

لزومی‌ ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

بهمن:

وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

اسفند:

شما امروز سعی می‌کنید که شکست‌های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده‌های روحی مربوط به گذشته می‌تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان‌های عاطفی در زندگی‌تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی ‌را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می‌خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

عکس نوشته های زیبا و تیکه دار خاص

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

اس ام اس رمضان

221

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

 به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟ می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

عید فطر مبارک ( رصد خانه ی غضنفر )

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

غضنفر ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟ غضنفر می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم لطفا بعد از افطار در دسترس باشید

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد.. . . . *جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم. *** سحری با نظر لطف تو بیدارشویم

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

از بالاترین فضیلت ها در ماه رمضان ، افطاری دادن است منتظر تماس شما هستیم . . . !

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

بخور بخور یالا بخور!! . . طرح ضربتی شیطان برای روزه داران عزیز!!

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

خدایا! با این گرونی و گرما هیچکس از تو توقع مهمونی نداره،لطفا کنسلش کن! رمضان مبارک؛التماس دعا!

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

ما فردا شب واسه افطار میایم خونتون (ستادایجاد رعب و وحشت درماه رمضان)

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

روزه داران گرامی، لطفا یک لیوان آب هویج بستنی را تصور بفرمائید عرض دیگه ای ندارم، موفق و موید باشید !

**

اس ام اس های ماه رمضان

**

روزه دار گرامی ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما جهت رفاه حال اطرافیان و حتی حیوانات لطفا موقع سحر ۵-۶ بار مسواک بزنید !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

آقا شله زرد ما چی‌ شد پس ؟ ماه رمضون داره تموم می‌شه طرح یاد اوری به منظور پخش نذورات !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

روایت داریم تو جهنم ۲۰ دقیقه مونده به افطار ساعتا وایمیسته !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

یه ندایی درون شکمم می‌گه خیلی مونده تا اذان اذان اذان اذان اذان اون اکو هم بخاطر خالی بودن شکمه !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

مامان حیف نون بهش میگه پاشو سحره حیف نون هم بیدار میشه و به خوبی و خوشی سحری میخوره ! شما مشکلی داری !؟

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

جمله عاشقانه غضنفر به نامزدش دوستت دارم به اندازه همه اذون های مغرب ماه رمضون !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود همچنان منتظر تماس شما هستیم !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

یادتونه بچه بودیم تو مدرسه میگفتیم کیا روزن؟ واسه اثباتش زبونمون رو نشون میدادیم اگه سفید بود مورد قبول واقع میشد

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

در این شبهای عزیز و با برکت سر سفره افطار دستاتو بالا ببر و برای رضای خدا همون جا نگهدار تا بقیه هم یه لقمه بخورن !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

روزه داران گرامی، لطفا یک لیوان آب هویج بستنی را تصور بفرمائید عرض دیگه ای ندارم، موفق و موید باشید !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

درسته که ما روزه نمیگیریم ولی دیگه اینقدر هم کافر نیستیم که اگه واسه افطاری جایی دعوت شدیم نریم ! منتظر تماس سبز شما هستیم !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

آقا شله زرد ما چی‌ شد پس ؟ ماه رمضون داره تموم می‌شه طرح یاد اوری به منظور پخش نذورات !

**

اس ام اس های ماه رمضان جدید

**

روایت داریم تو جهنم ۲۰ دقیقه مونده به افطار ساعتا وایمیسته !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

یه ندایی درون شکمم می‌گه خیلی مونده تا اذان اذان اذان اذان اذان اون اکو هم بخاطر خالی بودن شکمه !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش الان : هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه!

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

مامان حیف نون بهش میگه پاشو سحره جیف نون هم بیدار میشه و به خوبی و خوشی سحری میخوره ! شما مشکلی داری !؟

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

222

روزه داران عزیز تا پایان ماه مبارک رمضان فقط (عدد روزباقیمانده) روز باقی است !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

جمله عاشقانه غضنفر به نامزدش دوستت دارم به اندازه همه اذون های مغرب ماه رمضون !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود همچنان منتظر تماس شما هستیم !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

برای خیلی ها ماه رمضان سی روز تمرین بازیگری در پیشگاه خداوند است !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

یادتونه بچه بودیم تو مدرسه میگفتیم کیا روزن؟ واسه اثباتش زبونمون رو نشون میدادیم اگه سفید بود مورد قبول واقع میشد

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

روزه دارم من و افطارم از آن لعل لب است آری افطار رطب در رمضان مستحب است !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

در این شبهای عزیز و با برکت سر سفره افطار دستاتو بالا ببر و برای رضای خدا همون جا نگهدار تا بقیه هم یه لقمه بخورن !

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

آخ یه لیوان شربت آب لیمو حال میده الان ! (ستاد افزایش اجر معنوی روزه داران )

**

اس ام اس  ماه رمضان جدید

**

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن ! در این بیت شاعر چون روزه بوده ، فحش بد نداده بهت وگرنه میخواسته بگه آخه گوسفند چندتا اس ام اس بده تا افطار وقت بگذرونیم !

**

پیامک  ماه رمضان 

**

خدایا تو این ماه رمضونیه که ما گناه نمیکنیم این دوتا فرشته رو شونه هامونم بیکارن قربونت بگو یکم شونه هامو ماساژ بدن ، مرسی !

**

پیامک  ماه رمضان 

**

هرچند که روزه است حاجی رمضان تا خرخره می خورد حقوق دگران یک ذره غبار اگر رود توی گلوش از بابت روزه می شود دل نگران !

**

پیامک  ماه رمضان 

**

ای کسانیکه روزه نمیگیرید…….حداقل افطار کنید….. ! چون از قدیم گویند کار را آن کرد که تمام کرد !

**

پیامک  ماه رمضان 

**

این دنیا زندان مومن و دیاری فانی است و انسان در این دنیا مسافری بیش نیست و روزه بر مسافر واجب نیست (ستاد روزه خواران)!!

**

پیامک  ماه رمضان 

**

آمد آن ماهی که نامش رمضان است معده از آمدنش شدیدا نگران است !

**

پیامک  ماه رمضان 

**

مامانه حیف نون میره صداش میکنه میگه پاشو سحره میگه بهش بگو خودم بعدا بهش زنگ میزنم

**

پیامک  ماه رمضان 

**

به فری خوشحال میگن روزه ها رو میگیری ؟ میگه دو روز اول رو نگرفتم ، دیدم میتونم نگیرم بقیه رو هم نگرفتم

**

پیامک  ماه رمضان 

**

قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش الان: هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه!!!!!

**

پیامک  ماه رمضان 

**



شبها وقتی سر سفره افطار نشستی دستهای خالیت رو با خلوص و بی آلایش بالا ببر و چند دقیقه ای نگه دار تا بقیه هم بتونن یه چیزی بخورن!!!!

**

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

فال امروز

فال امروز, فال خرداد ۹۴,فال روزانه, فال روز, فال روز چهار شنبه ۲۷ خرداد ۹۴, فال ۲۷ خرداد ۹۴

130

فال روز چهارشنبه ۲۷ خرداد ۹۴ 

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

 فروردین:

شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید   نهراسید.افکارتان با سرعت زیادی در حال چرخش اند و نمی گذارند تصمیم درستی بگیرید. متأسفانه فعلاً نمی توانید متوجه شوید که کجای کارتان اشتباه است. به جای این که بخواهید دست به کار بزرگی بزنید، به شما توصیه می شود از سرعت چرخش افکارتان لذت ببرید. حتی اگر پیشرفت چندانی حاصل نکردید اشکالی ندارد. بهتر است وضع فعلی را بپذیرید تا از این سرعت کاسته شود و بتوانید از آن خلاص شوید. آن چه اکنون اهمیت دارد انگیزه است، نه کارآمدی.

 اردیبهشت:

حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید که احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سکوت کردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی که دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی که گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممکن است که هنوز برای آنچه که بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر  اینکه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یک دوست صادق در میان بگذارید.شاید دوستان تان فکر کنند که امروز چه قدر ساکت و آرام به نظر می رسید، اما اگر کسی ناگهان قضاوت نادرستی درباره ی شما بکند ممکن است به او خشم بگیرید. ورای این ظاهر آرام و دلپذیر یک آدم عصبی قرار دارد، اما تمایل دارید تا وقتی کسی کاری به کارتان ندارد خشم تان را از آن ها پنهان نگه دارید. اکنون احساس نا امنی می کنید، اما بهتر است در این باره به کسی چیزی نگویید. بگذارید دیگران هر فکری که دل شان می خواهد بکنند. وقتی به آن ها نشان دهید که در کارتان صداقت دارید از این فشارها کاسته خواهد شد.

خرداد:

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.به نظر می رسد که نمی توانید مغزتان را خاموش کنید و این همه فعالیت مغزی خسته ی تان کرده است. سعی کنید کارهای تان را از ابتدای صبح با یک سرعت ملایم انجام دهید تا خلاقیت تان در طول روز افزایش پیدا کند. کمی از روز که گذشت ممکن است در افکارتان تغییراتی حاصل شود. سعی نکنید افکارتان را کنترل کنید، بگذارید بدون دخالت شما مسیرشان را طی کنند. اکنون بهترین ایده ها زمانی به سراغ شما خواهند آمد که در خیالات تان غرق شوید. خیالاتی که اکنون در سر دارید کلید موفقیت آینده ی شما هستند.
تیر:
شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.امروز ممکن است از دیگران فاصله بگیرید و گوشه ای کز کنید، در حالی که آن ها همه در تب و تاب اند. می دانید که قرار است اتفاق مهمی بیفتد و فکر می کنید تنها کاری که از دست تان برمی آید این است که خودتان را برای این اتفاق آماده کنید. به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید و بعد برنامه هایی را که دارید عملی کنید. نگران این موضوع نباشید که شاید دیگران قضاوت تان کنند، به حس ششم تان اطمینان کنید و به ندای درون تان گوش دهید.

مرداد:

اکنون که ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممکن است در مسیری که شما را به هدفهایتان می‌رساند حرکت نکنید. یک علامت خطر قرمز برای خودتان فرض کنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه کنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یک زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیک با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی که برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.بسیار بی تاب هستید تا کار جدیدی را شروع کنید، اما این بر قراری می تواند موجب شود تا تکه ی مهمی از پازل را فراموش کنید. اگر این قدر عجله نکنید می توانید بین موفقیت و خطر با آسودگی گام بردارید. فرصت هیجان انگیزی اکنون پیش روی شماست، اما باید قبل از هر کاری ابتدا به پیامدهای این کار فکر کنید. اگر با دقت بیشتری برنامه ریزی کنید چیزی را از دست نداده اید.

 شهریور:

اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.اگر قبل از این که حقایق را به دقت بررسی کنید احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید ممکن است مشکل درست شود. شاید فراموش کرده اید که دیگران ممکن است چه واکنشی به افکارتان نشان دهند، به همین خاطر وقتی واکنش آن ها را ببینید حتماً تعجب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید تا یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. از صمیم قلب حرف تان را بزنید، بعد خواهید دید که همه چیز خودش حل خواهد شد.
بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.به نظر می رسد که امروز نمی توانید کارهای روزمره ی خود را طبق برنامه به پیش ببرید، زیرا مدام به دنبال راهی هستید تا از این مسئولیت ها شانه خالی کنید. اکنون نمی توانید روی کارتان تمرکز کنید، زیرا تفریحات فریبنده ای را پیرامون تان می بینید که شما را وسوسه می کنند. از انجام کارهای تکراری خسته شده اید و حالا دل تان می خواهد با آدم های خلاق هم صحبت شوید. اما یادتان باشد که اگر اکنون سرتان به کارتان باشد چیزهای بیشتری عایدتان خواهد شد، پس راهی پیدا کنید تا بین کار و تفریح تعادل برقرار کنید.
 آبان:
ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.به نظر می رسد که از یک آشوب احساسی رنج می برید. شاید همکاران تان وظایف شان را به درستی انجام نمی دهند، اما تصمیم دارید که آن ها را ترغیب کنید تا عالی ترین مهارت های شان را به کار بگیرند. اکنون این قابلیت را دارید که مؤثرترین راهکار را در انجام امور انتخاب کنید. به نظر می رسد که در به عهده گرفتن مدیریت امور مشکلی ندارید. فقط یادتان باشد که نمی توانید دیگران را کنترل کنید. باید یاد بگیرید تا انتظاراتی را که از دیگران دارید تغییر دهید.

 آذر:

امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.امروز می توانید برای این که از وظایف تان فرار کنید به راه های خلاقانه فکر کنید. اما یادتان باشد که کارها به خودی خود انجام نخواهند شد، باید به انجام آن ها فکر کنید، زیرا به همین سادگی ها نمی توانید مسئولیت های تان را نادیده بگیرید. اکنون می توانید از دلربایی خود استفاده کنید تا مدتی فراغت به دست آورید. اما حواس تان باشد که زیاده روی نکنید، زیرا رها کردن کارها بعداً مشکل ساز خواهد شد

 دی:

ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.به نظر می رسد که به ایده هایی که دیروز به سرتان زده بودند فکر می کنید. یادتان باشد که بعضی از آن ها می توانند امروز به کارتان بیایند. خوشبختانه بین عقل و احساس تان هماهنگی خوبی برقرار است و به همین خاطر این شانس را دارید تا درست تصمیم بگیرید. خیلی نگران عملی کردن افکارتان نباشید، بعداً فرصت های مناسبی پیش روی تان قرار خواهند گرفت که می توانید به وسیله ی آن ها نقشه های خود را به واقعیت تبدیل کنید. به شما توصیه می شود که افکارتان را همین طور که می آیند و می روند روی کاغد بنویسید. سعی کنید برنامه ریزی کنید، اما بگذارید تا زمان مناسب برسد و بعد وارد عمل شوید.
بهمن:
اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید که احساس می‌کنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.از این که می بینید همه چیز سر جای خودش است احساس خیلی خوبی دارید. یادتان باشد که فعالیت های بیشتری را به برنامه ی تان اضافه نکنید. سعی کنید راهی پیدا کنید تا از بار مسئولیت های تان کم شود. مثلاً می توانید بعضی کارها را به روز دیگری موکول کنید. بد نیست جایی هم برای اتفاقات غیرمنتظره بگذارید.

 اسفند:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.از این که با این همه تغییرات که پشت سر هم می آیند کنار بیایید خسته شده اید. دل تان می خواهد از سرعت اتفاقات کاسته شود و البته برای مدت کوتاهی این آرزوی شما برآورده خواهد شد. بدانید که نمی توانید همه چیز را کنترل کنید. اگر از خودتان و دیگران انتظارات کمتری داشته باشید راحت تر با این وضعیت مواجه خواهید شد. سعی کنید با دیگران با ملایمت بیشتری رفتار کنید تا کسی را آزرده خاطر نکنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

سری جدید عکس نوشته های خـاص و فـاز سنگین

قیافه دانشجوها وقتی استاد یه دفعه میگه میخوام کوییز بگیرم

عکس های جالب و بامزه, عکس خنده دار

 

**

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار,تکست گرافی طعنه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار,تکست گرافی طعنه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار,تکست گرافی طعنه دار

تکست گرافی تیکه دار , تکست گرافی طعنه دار جدید

Click this bar to view the full image.

تکست گرافی تیکه دار , تکست گرافی طعنه دار جدید,عکس نوشته خفن

Click this bar to view the full image.

تکست گرافی تیکه دار , تکست گرافی طعنه دار جدید,عکس نوشته خفن

Click this bar to view the full image.

تکست گرافی تیکه دار , تکست گرافی طعنه دار جدید,عکس نوشته خفن

عکس نوشته های تیکه دار رپ , تکست گرافی رپ طعنه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار رپ , تکست گرافی رپ طعنه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار رپ , تکست گرافی رپ طعنه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار رپ , تکست گرافی رپ طعنه دار

عکس نوشته های جدید و زیبا ,  تکست گرافی تیکه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های جدید و زیبا , تکست گرافی تیکه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های جدید و زیبا , تکست گرافی تیکه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های جدید و زیبا , تکست گرافی تیکه دار

عکس نوشته های تیکه دار

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار,تکست گرافی طعنه دار جدید

Click this bar to view the full image.

عکس نوشته های تیکه دار,تکست گرافی طعنه دار جدید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

پست برای لاین واتساپ

214

**

پست های جدید برای لاین

**

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺪﺭﻡ ﮐﺠﺎﺱ ﺑﻬﺶ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻡ :

ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﻦ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺳﻨﺪ ﮐﺮﺩﻡ

        ﺑﺎﺑﺎﻡ : تو قبر منه  ﺧﺎﮎ ﺗﻮﺳﺮﺕ،

نره خر ﻋﺮﻭﺳﮏ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟؟؟

**

پسره به باباش اس ام اس میده :

سلام بر تو ای پدر بزرگوار و گرامی دلم برایت بسیار تنگ شده است

چه وقت تشریف میاوری خونه ای پدر دلسوزومهربان : ؟؟

پدر: نمیدم

پسر : چیو؟

پدر: ماشینو

پسر: مرسی

**

پست های جدید برای لاین

**

ﺍﻻﻥ ﻣﺪﺗﯿﻪ ﮔﯿﺮ ﻛﺮﺩﻡ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺿﺮﺏ ﺍﻟﻤﺜﻞ، ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻨﮓ ﻣﯿﻜﻨﻢ: ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﺑﻠﻬﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﺍﺳﺖ؟ ﯾﺎ ﺳﻜﻮﺕ ﻋﻼﻣﺖ ﺭﺿﺎﺳﺖ؟!

**

پست های جدید برای لاین

**

اقایووووووووووون داداشااااااام باس بهتون بگم که چـــی؟؟

لوازم آرایشو موچینو لاکِ ناخون واس ماس نـــــــــِ یَـــنی تو نِمــدونی که اینـــا کــلّش ماس ماس؟؟ نـــــــــــــِ یَــــنی تو نِـــــمفهمی

نِــــــــــــــــ یَـــنی تو روت کم نِـــمشه؟ نـِــــــــــــــــــــــ اصن به مو بگــــین اینجی پسرش کوجیســت؟؟ . . . . . . .من دیگه عرضـــی نِــدارم. :) آجیــااااااااام خوجمِلـــا ” دِ بکــوبونِــن او لـــایکِ”

**

پست های جدید برای لاین

**

کــســی کــه لــیــاقــتـــِـ مــا رو نـــداره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خُـــبــــ نــــداره دیـــگــه !!!
چــی کــــار کــنــم ؟
غــصــه ی کــم ســعــادتــیِ مـــردم رو هـــم بُــخــورم؟؟؟

**

 ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻭﻣﺪ ﺗﻮ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﺑﻪ ﺷﺮﻁ ﭼﺎﻗﻮ ﺑﺨﺮﻩ ﺍﺯ ﻭﺍﻧﺘﯽ

ﯾﺎﺭﻭ ﭼﺎﻗﻮ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﻫﻨﺪﻭﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﻮﺑﻪ ؟ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ ﺧﻮﺑﻪ ، ﺍﺯ ﻫﻤﯿﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺳﺎﻟﻤﺸﻮ ﺑﺪﯾﻦ

۳ ﺗﺎ ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺤﻞ ﺍﺛﺎﺙ ﮐﺸﯽ ﮐﺮﺩﻥ .

ﺟﺴﺪ ﻭﺍﻧﺘﯿﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﭘﯿﺪﺍﺍ ﻧﺸﺪﻩ …

ﺷﺎﮔﺮﺩﺷﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﻭ ﺩﺭﺧﺖ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ

٫ تا میگی هندونه جیغ میکشه

**

پست های جدید برای لاین

**

دختره هیکلش شبیه گاوصندوقه بانک مرکزی میمونه

بعدش ی مانتو تنگ پوشیده ،

شکمش مثله صفحات کتاب کلیله و دمنه ورق ورق ریخته بیرون

بعد استاتوس زده

درگیرم نشو عاشقی معنا ندارد !!!

ینی اعتماد ب نفس اینارو من داشتم با چنگال ب آمریکا حمله میکردم !!

**

پست های جدید برای لاین

**

ﺗﻠﻮﺯﯾﻮﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ ۱۷ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ  ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ،ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫﺴﺘﯿﺪ

 ﺑﻨﺎﻡ ﺧـــﺪﺍ  ﯾﮏ ﻣﻌﺘﺎﺩ ﻫشتم

ﻫﺮ ﺭﻭژ بیشت شاﻋﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺍشتفاﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ

 ﺑﻘﯿﺸﻢ ﺧﻮﺍﺑﻢ  ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺗﻔﺮﯾﺤﯽ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ.

**

پست های جدید برای لاین

**

پسرهﻗﻴﺎﻓﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﺁﺩﺍﻣﺴﻴﻪ ﻛﻪ ﺷﺘﺮ ﺟﻮﻳﺪﻩ

   ﺑﻌﺪ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻣﺪﻡ،،،

   ﻣﻮﺍﻇﺐ ﻗﻠﺒﺎﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ …

  ﻳﻌﻨﻲ شاش ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺍﻳﻨﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ ویسکی ﺑﻮﺩ.

**

پست های جدید برای لاین

**

دوستم توی دوران مجردى میخواست دنیارو عوض کنه ؛ پارسال زن گرفته ، دیروز رفتم خونه شون دیدم نمیتونه کانال تلویزیونم عوض کنه

**

پست های جدید برای لاین

**

گفتم :اگر میدانستم کدامین روز میایی به احترام آمدنت گناه نمیکردم فرمود :آن روز که تو گناه نکنی به احترام گناه نکردنت میایم  اللهم عجل لولیک الفرج …

**

پست  برای لاین

**

به بعضیام باس گفت : به بزرگیت وقتی پی بردم که سیفونو کشیدم   نرفتی پایین

**

پست  برای لاین

**

زبان مشترکی داریم با این هـمه یکدیگر را نمی فهمیم ما باید مثل غارنشین ها تنها به علامت دست های مان اکتفا می کردیم آن وقت شاید هیچ سوء تفاهمی میانمان جدایی نمی انداخت

215

**

پست  برای لاین

**

پشه کلا ۱۴ﺳﺎﻋﺖ، ﻋﻤﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ولی ﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ۱۴ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺮﻩ ﭘﺎﺭﮎ   ﺑﺮﻩ ﮐﺎﻓﯽ ﺷﺎﭖ   ﺑﺮﻩ ﺍﺳﮑﯽ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ منو ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻪ بدبخت عقده ای !

**

پست  برای لاین

**

آدمها چه راحت با جابجایی یک نقطه از خدا جدا میشَوند…

مدتـهاست که بی دلیل ترکم کرده ای نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد ؟؟؟

**

پست  برای لاین

**

هرگاه خواستی بدانی چقدر ثروتمندی  قطره ای اشک بریز و دست هایی که برای پاک کردن اشک هایت، می آیند را بشمار این است ثروت واقعی

**

پست  برای لاین

**

اختلاف طبقاتی داره بیداد میکنه فاصله واحد ما با دختر همسایه مورد علاقمون که نباید ۷طبقه باشه ؟ فوق فوقش ۱طبقه !

**

پست  برای لاین جدید

**

خیلیا مارو خر فرض کردن غافل از اینکه من خر نیستم جیگرم جیگرم جیگرم

**

پست  برای لاین جدید

**

سلامتی اونی که هیچوقت، حالمونو نمی پرسه چون میدونه حال و روز ما که پرسیدن نداره

**

پست  برای لاین جدید

**

دست هایش با من چشم هایش در خیابان دلش این یکی، را نمیخواهم بدانم !

• • • یـارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره که یه وقت شب سیل نیاد حالا به ما که رسیده میگه :قهوه  فقط تلخ باشه پیلیززز…

شما یه استکان خون بگیر بزار رو طاقچه اگه پشه ها لب زدن کصافطا نون داغ کباب داغ فقط از گلوشون پایین میره

• • • معرفت  یه موقعی لباس رفاقت بود الان  منفعت  جاشو گرفته + + + مخلصتیم با معرفت…

• • • چیزی به اسم خیانت وجود نداره   به اسم خریت وجود داره تویی که زیادی اعتماد می کنی و اویی که سو، استفاده می کنه

• • • فقط تو ایرانه که وقتی میخوائیم به یه مهمان تعارف بکنیم که تو خونمَون راحت باشه میگیم پا شو شلوارتو در بیار

• • • بَعضیا مثل کبریت میمونن خودشون ارزش چندانی ندارن ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن

**

پست  برای لاین جدید

**

میگفت پات وایمیستم  حرف من حرفه رفت   راست میگفت حَرفش فقط حرف بود

• • • بسلامتی روزی کـه، من سفید بپوشم و رفیقام + + + + بیان مطبم

• • • به بعضیام باس گفت: خلایق ، خر چه لایق ؟!

**

پست  برای لاین جدید

**

ﺑﻪ ﮐﺎﻓﻪ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﺎﻥ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﻨﮕﯿﻨﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺯﺭ ﻧﺰﻥ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻨﺠﺎ یه ﻫﻔﺘﺲ ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ ﺷﺪﻩ

• • • دخـتـرای ایـرانـی دو دسـتـه َن ، دسـتـه اول کـه اصــَـن حــرفــشـو نـــزن…! دسـتـــه دوم کــه هــیچــی دیـگـه

• • • دختر است دیگر … بعله از اتاق فرمان اشاره میکنن که پسر است ، فقط شبیه دختراست

**

پست  برای لاین جدید

**

علــــم حتی اگر در برگه ی نفر اولِ سالن باشد دانشجویانی از سرزمین پارس از ته سالن به آن دست پیدا خواهند کرد

• • • .زندگی مجردی یعنی با مایع ظرفشوئی هم دست و صورتت رو بشوری هم لباساتو ، گاهی هم ظرف ها رو ! دندون رو هنوز امتحان نکردم

**

پست  برای لاین جدید

**

سرپرست خانوار است دیگر گاهی سبد کالا به او تعلق نمیگیرد

• • • ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﻬﻢ ﻧﺦ ﺩﺍﺩ سریع آوردمش خونه باهاش دکمه پیرهنم که ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺭﻭ ﺩﻭﺧﺘﻢ واااااااااای بر منحرفان ، وااااااااااای بر ناپاکان

**

پست  برای لاین جدید

**

حالم خیلی بده   . . . .   بریم قلیون خیلی خوشحالم   . . . .  بریم قلیون حوصله ندارم   . . . . . .  بریم قلیون بنزین ندارم  . . . . . . .  بریم قلیون کلاس لغو شد   . . . . . بریم قلیون مدرکمو گرفتم . شیرینیش ؟  . . . .   بریم قلیون لامصب یه پا مدرسان شریفه این قلیون

**

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

گالری عکس های مدل لباس زنانه و دخترانه جدید

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه و دخترانه 94

انواع مدل های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

فال خرداد 94

فال امروز, فال خرداد ۹۴,فال روزانه, فال روز, فال روز دو شنبه ۲۵ خرداد ۹۴, فال ۲۵ خرداد ۹۴

130

فال روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۴

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

 فروردین :

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث   سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

متولد:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

 خرداد :

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

د تیر :

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

 مرداد :

شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

 شهریور :

شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌‌‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

 مهر :

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 آبان :

در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید.

 آذر :

شما امروز وسوسه شده‌اید که بخشی از داستان تان را به شیوه ای متفاوت بیان کنید. شما نباید نقاط آسیب پذیر خود را پنهان بگذارید به خاطر اینکه اگر این کار را بکنید دیگر فضایی برای دیگری وجود ندارد که با شما ارتباط برقرار کند. غرور بیجای خود را کنار بگذارید و آن را در راهی به کار بگیریدتا دیگران را از این آگاه کنید که با خودتان صادق هستید و در ارتباط با آنها نیز قابل اعتماد هستید.

دی :

دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید.

 بهمن :

امروز کار زیاد برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب سلامت خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را در وضعیت روحی خطرناکی قرار دهید. این فوریت ممکن است برای شما امری طبیعی باشد اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید به نفع تان خواهد بود. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی از احساسات و افکارتان مطلع شود. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

 اسفند :

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25

عکس های جدید امین حیایی و همسرش

Amin Hayaei 1 عکس های امین حیایی

در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم

، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود.

او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت.

او تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته‌است.

وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم شب شد.

همسر وی نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینمای ایران است وهمچنین تنها فرزند وی «دارا حیایی» است. دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۵ است.

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei

Amin Hayaei 2 عکس های امین حیایی

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei

Amin Hayaei 3 عکس های امین حیایی

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei

Amin Hayaei 4 عکس های امین حیایی

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei

Amin Hayaei 5 عکس های امین حیایی

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei

Amin Hayaei 6 عکس های امین حیایی

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei
Amin Hayaei 7 عکس های امین حیایی

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei

Amin Hayaei 8 عکس های امین حیایی

عکس های امین حیایی | Amin_Hayaei

Amin Hayaei 9 عکس های امین حیایی

Click this bar to view the full image.

***********

عکس نیلوفر خوش خلق

***********

***********

عکس نیلوفر خوش خلق و همسرش

**********

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 589x395px.

*************

عکس بازیگران و همسرانشان

**********

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 589x392px.

***********

سایت عکس

*********

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 589x353px.

***********

عکس بازیگران

**********

**********

گالری عکس بازیگران

************

Click this bar to view the full image.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arash 25