فال امروز, فال خرداد ۹۴,فال روزانه, فال روز, فال روز دو شنبه ۲۵ خرداد ۹۴, فال ۲۵ خرداد ۹۴

130

فال روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۴

برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

 فروردین :

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث   سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

متولد:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

 خرداد :

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

د تیر :

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

 مرداد :

شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

 شهریور :

شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌‌‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

 مهر :

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 آبان :

در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید.

 آذر :

شما امروز وسوسه شده‌اید که بخشی از داستان تان را به شیوه ای متفاوت بیان کنید. شما نباید نقاط آسیب پذیر خود را پنهان بگذارید به خاطر اینکه اگر این کار را بکنید دیگر فضایی برای دیگری وجود ندارد که با شما ارتباط برقرار کند. غرور بیجای خود را کنار بگذارید و آن را در راهی به کار بگیریدتا دیگران را از این آگاه کنید که با خودتان صادق هستید و در ارتباط با آنها نیز قابل اعتماد هستید.

دی :

دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید.

 بهمن :

امروز کار زیاد برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب سلامت خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را در وضعیت روحی خطرناکی قرار دهید. این فوریت ممکن است برای شما امری طبیعی باشد اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید به نفع تان خواهد بود. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی از احساسات و افکارتان مطلع شود. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

 اسفند :

شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.